Comunicat davant la suspensió de festes de la Magdalena 2020

Des del Capítol Permanent volem transmeteu-vos tot el nostre suport, afecte i recolzament en aquests temps tan difícils i durs que estem vivint a nivell mundial a causa de la pandèmia de la Covid-19. Així mateix, també volem donar-vos un missatge d’esperança i serenitat, en el que tots al tall, com a Cavallers i com a part de la societat que som, eixirem endavant.

Com ja sabràs, l’Ajuntament de Castelló, amb el recolzament de tots els sectors que composem el “Món de la Festa”, ha decidit prendre la difícil, però aleshores, raonable decisió de suspendre definitivament els actes del 75é Aniversari de les Festes de la Magdalena per a l’any 2020, traslladant-se la seua celebració a la data corresponent del mes de Març de l’any 2021.

En aquestes circumstàncies el Capítol Permanent ja va plantejar el passat 29 d’abril algunes decisions si se donaven aquestes circumstàncies i que vos donem compte a dia d’avui i anirem ampliant en els propers dies.

Pel que respecta a la Cort 2020, representada per Na Violant d’Hongria, Srta. María Torres i Claramonte i les seus Dones de Companya, Srtes. Alicia López i Bellés, Berta Cayuela i Mundo, Andrea Molés i Mir, Noelia López i Tomás, Carmen Valmaña i Roca i Sofia de Zayas i González, s’ha decidit prorrogar el seu Regnat per a l’exercici fester 2021, per lo que ostentaran els seus càrrecs fins a la conclusió de l’esmentat exercici fester. Aquesta decisió es fa extensible a la resta de càrrecs anomenats l’any 2020.

Des del Capítol Permanent volem reiterar-te el nostre suport, afecte i recolzament en aquests moments difícils especialment a les famílies que per salut o circumstàncies econòmiques, s’han vist afectades per la pandèmia. Sense cap dubte, lligant fe i treball, eixirem endavant pel tal de gaudir de nou de les nostres vides i les nostres festes.

FADRELL!!

Gràcies per la vostra atenció i cuideu-vos.